مصاحبه آرشیو خبر ها
به کونته تبریک می گویـم ; او روحیـه فوق العاده ای دارد

به کونته تبریک می گویـم ; او روحیـه فوق العاده ای دارد

کاپیتان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا پس از اینکه کونته جایره بهتریم مربی سال 2013 را دریافت کرد ، این افتخار مهم را به او و باشگاه یـوونتوس تبریک گفت .

" از اینکه در اینجای جدول هستیم بسیار خوشحالم . ما شایستگی این رتبه را داریم و برای رسیدن به آن هم تلاش زیادی کردیم . امیدوارم که همچنان روند خوبمان ادامه داشته باشد تا به خواسته های فصل خود برسیم "

انتخاب کونته به عنوان مربی برتر سال ؟

" موفقیت هایی که مربی ما در دو سال و نیم ِ قبل بدست آورده بسیار مهم و شگفت انگیز بوده ، مطمئنا ما نمی توانیم بگوییم که چه قدر از این موفقیت ها سهم ِ مربی تیم و چه مقدار به ما بازیکنان تعلق دارد . اما مطمئنا همه تلاش کردیم تا یوونتوس موفق باشد "

" تیم یوونتوس اتحاد زیادی را در این مدت داشته و گروه ما یک مجموعه با بالاترین روحیه تیمی است و برای بهترین ها می جنگد . ما به جایگاهی که در گذشته داشتیم نگاه می کنیم و بازیکنان می دانند که یوونتوس همیشه باشگاهی پرافتخار بود ، اکنون نیز نام یووه دوباره در سطح اول فوتبال مطرح شده است "

" کونته از زمانی که به تیم ما آمد در ما انگیزه زیادی ایجاد کرد . او برای ما هدفی را مشخص کرد و حالا ما با یک هدف دقیق و مشخص شده فوتبال را دنبال می کنیم "

" برخی می گویند که یوونتوس تیمی نیست که در جهان قدرتمندترین تیم باشد ، اما تیم ِ ما با قوانینی که کونته برای ما گذاشته می تواند با هر تیمی رقابت کند و بهترین ها را کسب کند "

" این درست است که در اروپا نیستیم و در مرحله گروهی حذف شدیم ، اما این نمی تواند برای ما پایان راه باشد . باید پیشرفت کنیم و با تلاش در زمین ثابت کنیم که از گذشته و اشتباهات درس گرفتیم "

" آنتونیو کونته در حالی به یوونتوس آمد که یووه هفتم شده بود ولی ما دو سال و نیم است که تحت ِ هدایت او قهرمان هستیم و او روحیه ای شکست ناپذیر دارد که به تیم ما هم منتقل شده "

بازی با رُم ؟

" ما ترسی نداریم . ضمن احترامی که به حریف می گذاریم باید برای شکست رم تلاش کنیم . ما با 5 امتیاز در صدر ِ جدول هستیم ، بازیکنان بسیار آماده ای داریم و می توانیم برنده بازی باشیم "

" اما به هر حال این همه چیز نیست . می دانیم که تی در صورت ِ پیروزی هم قهرمانی در این هفته به ما داده نمی شود . ما باید به راه خودمان تا پایان ادامه دهیم و کاملا حرفه ای باشیم و بازی به بازی پیشروی کنیم "

جام جهانی بزریل ؟

" جام جهانی مسابقات ِ فوق العاده دشواری است و البته پیروزی در آن فوق العاده سخت است . در جام جهانی 2006 با وحدت تیمی و روحیه بالایی که داشتیم به قهرمانی دست یافتیم و این چیزی بود که باعث موفقیت ما شد "

گروه شما در جام جهانی ؟

" همگروه شدن با اروگوئه، انگلستان و کاستاریکا سخت است . قطعا این برای ما سخت تر از دیگر گروه ها است . شاید با داشتن چیزهایی که اشاره کردم موفقیت برای ما ممکن باشد ، به هر حال ما تنها برای موفقیت در برزیل حاضر می شویم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: